Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης του Νόαμ Τσόμσκι


Πολιτική

Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης

του Νόαμ Τσόμσκι | 14 Ιανουαρίου 2012 Εκτυπώσιμη Μορφή
pressinaction.gr | Ιστοσελίδα με άποψη
Διαβάζοντας αυτό το κείμενο αντιλαμβάνεται εύκολα ο καθένας ότι τίποτα από όσα συμβαίνουν σήμερα δεν έγινε τυχαία. Και στις δέκα τεχνικές θα αναγνωρίσει κανείς τη δική του καθημερινότητα, τη δική του πραγματικότητα τα τελευταία χρόνια της ευημερίας μας. Δικαίως συμπεραίνει κανείς ότι όλα εξελίχθηκαν όπως ακριβώς τα είχαν σχεδιάσει. Όλες οι τεχνικές εφαρμόστηκαν πάνω μας και σήμερα πια μπορούμε να πούμε ότι αποδειχθήκαμε τα ιδανικά πειραματόζωα!
1. Η τεχνική της διασκέδασης
Πρωταρχικό στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου, η τεχνική της διασκέδασης συνίσταται στη στροφή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και από τις μεταλλαγές που αποφασίστηκαν από τις πολιτικές και οικονομικές ελίτ, με ένα αδιάκοπο καταιγισμό διασκεδαστικών και ασήμαντων λεπτομερειών. Η τεχνική της διασκέδασης είναι επίσης απαραίτητη για να αποτραπεί το κοινό από το να ενδιαφερθεί για ουσιαστικές πληροφορίες στους τομείς της επιστήμης, της οικονομίας, της Ψυχολογίας, της Νευροβιολογίας και της Κυβερνητικής. «Κρατήστε αποπροσανατολισμένη την προσοχή του κοινού, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμαλωτισμένη σε θέματα χωρίς καμιά πραγματική σημασία. Κρατήστε το κοινό απασχολημένο, απασχολημένο, απασχολημένο, χωρίς χρόνο για να σκέφτεται· να επιστρέφει κανονικά στη φάρμα με τα άλλα ζώα». Απόσπασμα από το Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους.
2. Η τεχνική της δημιουργίας προβλημάτων, και στη συνέχεια παροχής των λύσεων
Αυτή η τεχνική ονομάζεται επίσης «πρόβλημα-αντίδραση-λύση». Πρώτα δημιουργείτε ένα πρόβλημα, μια «έκτακτη κατάσταση» για την οποία μπορείτε να προβλέψετε ότι θα προκαλέσει μια συγκεκριμένη αντίδραση του κοινού, ώστε το ίδιο να ζητήσει εκείνα τα μέτρα που εύχεστε να το κάνετε να αποδεχτεί. Για παράδειγμα: αφήστε να κλιμακωθεί η αστική βία, ή οργανώστε αιματηρές συμπλοκές, ώστε το κοινό να ζητήσει τη λήψη μέτρων ασφαλείας που θα περιορίζουν τις ελευθερίες του. Ή, ακόμη: δημιουργήστε μια οικονομική κρίση για να κάνετε το κοινό να δεχτεί ως αναγκαίο κακό τον περιορισμό των κοινωνικών δικαιωμάτων και την αποδόμηση των δημοσίων υπηρεσιών.
3. Η τεχνική της υποβάθμισης
Για να κάνει κάποιος αποδεκτό ένα απαράδεκτο μέτρο, αρκεί να το εφαρμόσει σταδιακά κατά «φθίνουσα κλίμακα» για μια διάρκεια 10 ετών. Μ’ αυτόν τον τρόπο επιβλήθηκαν ριζικά νέες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες (νεοφιλελευθερισμός) στις δεκαετίες του 1980 και 1990. Μαζική ανεργία, αβεβαιότητα, «ευελιξία», μετακινήσεις, μισθοί που δεν διασφαλίζουν πια ένα αξιοπρεπές εισόδημα· τόσες αλλαγές, που θα είχαν προκαλέσει επανάσταση, αν είχαν εφαρμοστεί αιφνιδίως και βίαια.
4. Η στρατηγική της αναβολής
Ένας άλλος τρόπος για να γίνει αποδεκτή μια αντιλαϊκή απόφαση είναι να την παρουσιάσετε ως «οδυνηρή αλλά αναγκαία», αποσπώντας την συναίνεση του κοινού στο παρόν, για την εφαρμογή της στο μέλλον. Είναι πάντοτε πιο εύκολο να αποδεχτεί κάποιος αντί μιας άμεσης θυσίας μια μελλοντική. Πρώτ’απ’όλα, επειδή η προσπάθεια δεν πρέπει να καταβληθεί άμεσα. Στη συνέχεια, επειδή το κοινό έχει πάντα την τάση να ελπίζει αφελώς ότι «όλα θα πάνε καλύτερα αύριο» και ότι μπορεί, εντέλει, να αποφύγει τη θυσία που του ζήτησαν. Τέλος, μια τέτοια τεχνική αφήνει στο κοινό ένα κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να συνηθίσει στην ιδέα της αλλαγής, και να την αποδεχτεί μοιρολατρικά, όταν κριθεί ότι έφθασε το πλήρωμα του χρόνου για την τέλεσή της.
5. Η στρατηγική του να απευθύνεσαι στο κοινό σαν να είναι μωρά παιδιά
Η πλειονότητα των διαφημίσεων που απευθύντονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν έναν αφηγηματικό λόγο, επιχειρήματα, πρόσωπα και έναν τόνο ιδιαιτέρως παιδικό, εξουθενωτικά παιδιάστικο, σαν να ήταν ο θεατής ένα πολύ μικρ ό παιδί ή σαν να ήταν διανοητικώς ανάπηρος. Όσο μεγαλύτερη προσπάθεια καταβάλλεται να εξαπατηθεί ο θεατής, τόσο πιο παιδιάστικος τόνος υιοθετείται από τον διαφημιστή. Γιατί; «Αν [ο διαφημιστής] απευθυνθεί σε κάποιον σαν να ήταν παιδί δώδεκα ετών, τότε είναι πολύ πιθανόν να εισπράξει, εξαιτίας του έμμεσου και υπαινικτικού τόνου, μιαν απάντηση ή μιαν αντίδραση τόσο απογυμνωμένη από κριτική σκέψη, όσο η απάντηση ενός δωδεκάχρονου παιδιού». Απόσπασμα από το «Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους»
6. Η τεχνική του να απευθύνεστε στο συναίσθημα μάλλον παρά στη λογική
Η επίκληση στο συναίσθημα είναι μια κλασική τεχνική για να βραχυκυκλωθεί η ορθολογιστική ανάλυση, επομένως η κριτική αντίληψη των ατόμων. Επιπλέον, η χρησιμοποίηση του φάσματος των αισθημάτων επιτρέπει να ανοίξετε τη θύρα του ασυνείδητου για να εμφυτεύσετε ιδέες, επιθυμίες, φόβους, παρορμήσεις ή συμπεριφορές...
7. Η τεχνική του να κρατάτε το κοινό σε άγνοια και ανοησία
Συνίσταται στο να κάνετε το κοινό να είναι ανίκανο να αντιληφθεί τις τεχνολογίες και τις μεθοδολογίες που χρησιμοποιείτε για την υποδούλωσή του. «Η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στις κατώτερες κοινωνικές τάξεις πρέπει να είναι πιο φτωχή, ώστε η τάφρος της άγνοιας που χωρίζει τις κατώτερες τάξεις από τις ανώτερες τάξεις να μη γίνεται αντιληπτή από τις κατώτερες». Απόσπασμα από το «Ὀπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους».
8. Η τεχνική του να ενθαρρύνεις το κοινό να αρέσκεται στη μετριότητα
Συνίσταται στο να παρακινείς το κοινό να βρίσκει «cool» ό,τι είναι ανόητο, φτηνιάρικο και ακαλλιέργητο.
9. Η τεχνική του να αντικαθιστάς την εξέγερση με την ενοχή
Συνίσταται στο να κάνεις ένα άτομο να πιστεύει ότι είναι το μόνο υπεύθυνο για την συμφορά του, εξαιτίας της διανοητικής ανεπάρκειάς του, της ανεπάρκειας των ικανοτήτων του ή των προσπαθειών του. Έτσι, αντί να εξεγείρεται εναντίον του οικονομικού συστήματος, απαξιώνει τον ίδιο τον εαυτό του και αυτο-ενοχοποιείται, κατάσταση που περιέχει τα σπέρματα της νευρικής κατάπτωσης, η οποία έχει μεταξύ άλλων και το αποτέλεσμα της αποχής από οποιασδήποτε δράση. Και χωρίς τη δράση, γλιτώνετε την επανάσταση!..
10. Η τεχνική του να γνωρίζεις τα άτομα καλύτερα από όσο γνωρίζουν τα ίδια τον εαυτό τους
Στη διάρκεια των τελευταίων πενήντα ετών, οι κατακλυσμιαία πρόοδος της επιστήμης άνοιξε μια ολοένα και πιο βαθειά τάφρο ανάμεσα στις γνώσει του ευρέως κοινού και στις γνώσεις που κατέχουν και χρησιμοποιούν οι ιθύνουσες ελίτ. Χάρη στη Βιολογία, τη Νευροβιολογία και την εφαρμοσμένη ψυχολογία, το «σύστημα» έφτασε σε μια εξελιγμένη γνώση του ανθρώπινου όντος, και από την άποψη της φυσιολογίας και από την άποψη της ψυχολογίας. Το σύστημα έφτασε να γνωρίζει τον μέσο άνθρωπο καλύτερα απ’ όσο γνωρίζει ο ίδιος τον εαυτό του. Αυτό σημαίνει ότι στην πλειονότητα των περιπτώσεων, το σύστημα ασκεί έναν πολύ πιο αυξημένο έλεγχο και επιβάλλεται με μια μεγαλύτερη ισχύ επάνω στα άτομα απ’ όσο τα άτομα στον ίδιο τον εαυτό τους.

η 84η τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ!



Oscar 2012: Σάρωσε στα Όσκαρ το "The Artist". 

Μικρότερα γράμματα Μεγαλύτερα γράμματα
Oscar 2012: Σάρωσε στα Όσκαρ το "The Artist". Βίντεο : Η  ταινία «The Artist»απέσπασε πέντε βραβεία στη φετινή τελετή απονομής  των βραβείων Όσκαρ, περιλαμβανομένων της Καλύτερης Ταινίας και της  Καλύτερης Σκηνοθεσίας. Πέντε




Η ταινία «The Artist»απέσπασε πέντε βραβεία στη φετινή τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ, περιλαμβανομένων της Καλύτερης Ταινίας και της Καλύτερης Σκηνοθεσίας. Πέντε βραβεία και για το φιλμ Hugo που είχε τις περισσότερες υποψηφιότητες. Η Μέριλ Στριπ πήρε το βραβείο Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία «Η Σιδηρά Κυρία» (The Iron Lady).


Ευκαιρία να γιορτάσουν το ίδιο το σινεμά βρήκαν τα φετινά Όσκαρ. Και δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, μιας και οι δύο ταινίες που μοιράστηκαν τα βραβεία (πήραν από πέντε) ήταν το Hugo και το «The Artist», δύο ταινίες που νοσταλγούν γλυκά το σινεμά. Τα σημαντικά βραβεία απέσπασε, βέβαια, το δεύτερο που κατέκτησε Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Α' Ανδρικού Ρόλου (Ζαν Ντιζαρντέν), ενώ η Μέριλ Στριπ κέρδισε το τρίτο Όσκαρ της καριέρας της για την ερμηνεία της ως «Η Σιδηρά Κυρία».


Φέτος ήταν μια χρονιά νοσταλγίας: πλήθος σταρ θυμήθηκαν τις πρώτες τους κινηματογραφικές αναμνήσεις. Ο Τομ Κρουζ έβγαινε έξω και έτρεχε να αναπαραστήσει τις ταινίες που έβλεπε, ο Άνταμ Σάντλερ μιλούσε για τον Σον Κόνερι και τις τρίχες του, ο Μόργκαν Φρίμαν θυμήθηκε τον Κινγκ Κονγκ.


Από την άλλη, το Cirque du soleil προσέφερε ένα φαντασμαγορικό θέαμα, αφιερωμένο στη μαγεία του να βλέπει κανείς σινεμά.




THE ARTIST trailer ελληνικοί υπότιτλοι HD (2011)... από myfilm-gr


Επίσης, προσφέρθηκαν ποπ κορν και σνακ στο κοινό, ενώ οι περισσότεροι νικητές βρήκαν αφορμή να μιλήσουν για τις δικές τους κινηματογραφικές αναμνήσεις. Το μήνυμα ήταν σαφές: όποιος και να κερδίσει, νικητής βγαίνει το σινεμά.


Στα βραβεία τώρα, πέντε κέρδισε το The Artist: Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Α' Ανδρικού Ρόλου, Μουσικής, Κοστουμιών.


Πέντε Όσκαρ κέρδισε και το Hugo: Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης (Ντάντε Φερέτι και Φρανσέσκα Λο Σκιάβο), Φωτογραφίας (Ρόμπερτ Ρίτσαρντσον), Οπτικών Εφέ, Ηχητικού Μιξάζ, Ηχητικού Μοντάζ.


Όπως αναμενόταν Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου κατέκτησε η Οκτάβια Σπένσερ (Υπηρέτριες), ενώ το βραβείο Β’ Ανδρικού ρόλου κέρδισε ο Κρίστοφερ Πλάμερ (Πρωτάρηδες), ο οποίος έγινε έτσι ο μεγαλύτερος σε ηλικία ηθοποιός που κερδίζει Όσκαρ (στα 82 του).


Βραβείο πρωτότυπου σεναρίου κέρδισε ο Γούντι Άλεν για το Μεσάνυχτα στο Παρίσι (για άλλη μια φορά δεν ήταν εκεί να το παραλάβει), ενώ βραβείο διασκευασμένου σεναρίου κέρδισαν οι Αλεξάντερ Πέιν, Νατ Φάξτον, Τζιμ Ρας για τους Απογόνους. Ο ελληνικής καταγωγής Πέιν είπε μάλιστα «σ’ αγαπώ» στη μαμά του στα ελληνικά!



«Οι απόγονοι» (The Descendants)
«Οι απόγονοι» είναι βασισμένοι στο ομότιτλο μυθιστόρημα της Κάουι Χαρτ Χέμινγκς και πραγματεύεται το κωμικό δράμα του Ματ Κινγκ (Τζόρτζ Κλούνει), ενός μεσήλικα δικηγόρου, με περιουσία, στα μαγευτικά τοπία της Χαβάης. Όταν η σύζυγός του τραυματίζεται σοβαρά σε ένα ατύχημα με ένα σκάφος, ο μέχρι πρότινος αδιάφορος σύζυγος και πατέρας δύο κοριτσιών, θα αναγκαστεί να επανεξετάσει το παρελθόν και να δει το μέλλον με διαφορετική ματιά. Το γεγονός αυτό οδηγεί στη δημιουργία μιας ουσιαστικής σχέσης του Ματ με τις κόρες του, ενώ ταυτόχρονα έρχεται αντιμέτωπος με σημαντικά διλήμματα.
Η εναλλαγή δράματος και κωμωδίας, αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα στις ταινίες του Αλεξάντερ Πέιν. Όταν αυτό βέβαια συνδυάζεται με την ιδιαίτερη ερμηνεία του Τζόρτζ Κλούνεϊ, το αποτέλεσμα δικαιολογεί την συμμετοχή της ταινίας σε κάθε υποψηφιότητα που έχει συμπεριληφθεί τον τελευταίο καιρό.
Από τους «σκληρούς» κριτικούς μέχρι τους ηθοποιούς, οι ενώσεις έχουν επιβραβεύσει με τον δικό τους τρόπο τους «Απόγονους» και σε επίπεδο ταινίας, κερδίζοντας τη Χρυσή Σφαίρα για το καλύτερο δράμα αλλά και σε πρωταγωνιστικό επίπεδο, με τον γοητευτικό Τζόρτζ Κλούνεϊ να κατακτά τη Χρυσή Σφαίρα στην κατηγορία Α αντρικού ρόλου.


Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία το ιρανικό Ένας Χωρισμός.


Όσκαρ καλύτερου τραγουδιού κέρδισε το Man or Muppet από τα Μάπετς (φυσικά οι υποψήφιοι ήταν μόλις δύο!)


Βραβείο καλύτερου μοντάζ κέρδισε επάξια Το Κορίτσι με το Τατουάζ.


Καλύτερο ντοκιμαντέρ αναδείχθηκε το Undefeated.


Και τα μικρά: Μικρού μήκους ταινία στο The Shore, μικρού μήκους ντοκιμαντέρ στο Saving Face, μικρού μήκους animation στο The Fantastic Flying Books of Mr. Morris
Lessmore
.



Όσο για την ίδια την τελετή; Μπορεί τα βραβεία να ήταν αναμενόμενα, μπορεί η παρουσίαση του Μπίλι Κρίσταλ να ήταν κλασική, αλλά ο παρουσιαστής έκανε για άλλη μία φορά καλά αυτό που ξέρει να κάνει τόσα χρόνια.


Παρουσίασε μια σφιχτοδεμένη τελετή απονομής, με χαριτωμένες στιγμές. Περιμένουμε να δούμε αν θα είναι εκεί και στην 85η γιορτή της Ακαδημίας...


Δευ 27 Φεβ 2012

Λεπτό προς λεπτό, η 84η τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ!



η πλήρης λίστα των νικητών!










Η παρέλαση των αστέρων στο κόκκινο χαλί ξεκίνησε παραδοσιακά από τις 01:30 το πρωί ώρα Ελλάδος και αφού φωτογραφήθηκαν και έκαναν τις απαραίτητες δηλώσεις, ήρθε επιτέλους η ώρα να μπούμε στο δια ταύτα, δηλαδή στα ίδια τα βραβεία! Ο Morgan Freemanβρέθηκε πρώτος στην σκηνή του Hollywood & Highland Center (πρώην Kodak Theater) για να προλογίσει ένα χιουμοριστικό βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστεί ο οικοδεσπότης της 84ης απονομής Μπίλι Κρίσταλ στο πλάι των πραγματικών πρωταγωνιστών της βραδιάς, δηλαδή τους υποψήφιους για όσκαρ, το οποίο θα προαναγγείλει και την είσοδό του στη σκηνή. Απ`ότι φαίνεται η φετινή απονομή έχει διάθεση για μιούζικαλ!
Την σκυτάλη παίρνει ο Tom Hanks για να δώσει το όσκαρ φωτογραφίας στο Hugo!
Συνεχίζουμε σε γρήγορους ρυθμούς για το όσκαρ καλλιτεχνικής διεύθυνσης και πάλι στο Hugo!
Περισσότερα>>>
Στην σκηνή μπαίνουν οι Cameron Diaz και Jennifer Lopez για να παρουσιάσουν το βραβείο κοστουμιών, το οποίο πηγαίνει στο The Artist, ενώ το όσκαρ μακιγιάζ κερδίζει η Σιδηρά Κυρία.
Σειρά παίρνει η Sandra Bullock που θα παραδώσει το ξενόγλωσσο όσκαρ, που φέτος πηγαίνει στο πολύπαθο Ιράν, και συγκεκριμένα στοΈνας Χωρισμός
Ο Christian Bale κλήθηκε να δώσει το Όσκαρ β` γυναικείου ρόλου, το οποίο κέρδισε όπως αναμένονταν η Octavia Spencer για την ερμηνεία της στις Υπηρέτριες.
Η Tina Fey και ο Bradley Cooper έδωσαν το βραβείο μοντάζ στο Κορίτσι με το Τατουάζ καθώς και τα βραβείο ήχου και μιξάζ στο Hugo, που μέχρι στιγμής μετράει 4 βραβεία!
Μετά από ένα φαντασμαγορικό χορευτικό σόοου το οποίο προλόγισαν ο Κέρμιτ και η Μίς Πίγκι, ανεβαίνουν στην σκηνή η Gwyneth Paltrow και ο Robert Downey Jr., για να ανακοινώσουν το όσκαρ του καλύτερου ντοκιμαντέρ, που είναι το Undefeated.
Ακολουθεί το όσκαρ κινουμένων σχεδίων, το οποίο παρουσιάζει ο Chris Rock και όπως αναμένονταν κερδίζει το Rango του Gore Verbinski.
Ο Ben Stiller και η Emma Stone παρουσιάζουν το βραβείο ειδικών εφέ, το οποίο δίνει στο Hugo το 5ο του όσκαρ μέχρι στιγμής.
Η Melissa Leo κλήθηκε να δώσει το όσκαρ β` ανδρικού ρόλου, το οποίο κέρδισε o Christopher Plummer, όπως ήταν αναμενόμενο.
Η Penelope Cruz και ο Owen Wilson ανέλαβαν να παρουσιάσουν το βραβείο καλύτερης μουσικής σε ταινία, το οποίο κέρδισε ο Ludovic Bource για το The Artist.
Οι λευκοντυμένοι Will Ferrell και Zach Galifianakis έκαναν είσοδο με πιατίνια στη σκηνή για να δώσουν το βραβείο καλύτερου τραγουδιού στον Bret McKenzie για το The Muppets.
Η Angelina Jolie κλήθηκε να δώσει το βραβείο διασκευασμένου σεναρίο στους Απογόνους του ελληνικής καταγωγής Alexander Payne, που δεν παρέλειψε να πει στη μητέρα του "σ`αγαπώ πολύ"!
Το όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου κέρδισε ο Woody Allen για το Μεσάνυχτα στο Παρίσι, αν και δεν παραβρέθηκε στην τελετή για να το παραλάβει.
Σύσσωμες οι Φιλενάδες ανέβηκαν στην σκηνή για να παρουσιάσουν τρία βραβεία: 
ταινίας μικρού μήκους στο The Shore
μικρού μήκους ντοκιμαντέρ στο Saving Face
& μικρού μήκους animation στο The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore.
Michael Douglas δίνει το όσκαρ σκηνοθεσίας στον Michel Hazanavicius για το The Artist, όπως ήταν αναμενόμενο. 
Πλησιάζοντας στην κορύφωση των φετινών βραβείων όσκαρ, η περσινή νικήτρια Natalie Portman ανεβαίνει στη σκηνή για να παραδώσει το όσκαρ α` ανδρικού ρόλου. And the oscar goes to... Jean Dujardin!
Στη συνέχεια ο Colin Firth ανεβαίνει στη σκηνή για να παραδώσει το Όσκαρ πρώτου γυναικείου ρόλου στην Meryl Streep, παρά το γεγονός ότι φαβορί θεωρούνταν η Viola Davis. Εδώ κλείνουμε με τα βραβεία ερμηνείας, τα οποία ήταν όλα προβλεπόμενα, εκτός από αυτό της Meryl.
Τέλος, ο Tom Cruise ανεβαίνει στη σκηνή για να παρουσιάσει το τελευταίο και σημαντικότερο βραβείο, αυτό της καλύτερης ταινίας. Το Όσκαρ της καλύτερης ταινίας της χρονιάς πηγαίνει... στο The Artist!

Συνολικά το Hugo μετράει 5 βραβεία Όσκαρ, τα περισσότερα σε τεχνικές κατηγορίες, το The Artist επίσης 5 και η Σιδηρά Κυρία 2.



από το http://cine.gr/article.asp?topic=CineGossip&id=11869

«The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore» 

Αλληγορικό, χιουμοριστικό και γοητευτικό, το «The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore» είναι μια ιστορία για τη δύναμη των βιβλίων και πως αυτά είναι ικανά να ταξιδέψουν και να δώσουν ζωή στον αναγνώστη μέσα από τις σελίδες τους.

Εμπνευσμένο από τον Μπάστερ Κίτον, τον μάγο του Οζ, τον τυφώνα Κατρίνα και την αγάπη για τα βιβλία, θα δώσει στους δημιουργούς του William Joyce, Brandon Oldenburg την πρώτη τους υποψηφιότητα για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους.To oποίο κερδίσανε τελικά...